fredag 30 maj 2008

Nyklippt

Före klippning. Ja jag vet jag ser ut som hej kom och hjälp mig men jag hade iallafall långt hår. Men jag var ganska trött på både färgen och att det började bli så slitet så det behövdes verkligen en klippning och färgning, men jag visste inte riktigt hur jag ville ha det så jag gav U fria händer. Och då blev det så.......
här......


Efter klippningen. Jag är supernöjd, dessutom så kan jag föna upp mitt självfall nu så att jag får lockar, och färgen blev ju så himla bra. Tack så jättemycket U för att du fixar mitt hår, skulle inte klara mig utan dig!

6 kommentarer:

Theresa/Tette sa...

Wow, den frisören vill jag också gå till!!! Jätteglad för din skull - du blev super tjusig.

Kram Tette (scrapmaran i Täby)

Joanna sa...

SNYGGT!!!

Anonym sa...

Det blev ju super ! :D du ser mkt piggare ut! :D Krogen snart? :D

Anonym sa...

jättesnyggt!! :)

Anonym sa...

va fin du blev jätte snyggt tycker jag nu har vi ju lika dana lockar hahaha. du vet en fön är vår bästa vän eller hur. i alla fall min kram stora syster M

Anonym sa...

Snyggt tjejen! Vilken skillnad, det behövdes verkligen =)