söndag 5 augusti 2007

Prideparaden!


Japp igår var jag i stora staden och hälsade på M, A & E. Vi var och kollade på Prideparaden ( WOW vilken feststämning alltså) , vilket var hur roligt som helst...sen var ju såklart jag och A inne och handlade lite scrapsaker. Jag köpte en shapecutter och lite mallar till den så de har jag provat idag och resultatet ser ni på bilden! Iallafall så gick vi ganska mycket igår..typ runt hela söder eller nåt, bland annat för att vi letade efter nåt bra ställe och äta på. Till slut hamnade vi på Nyfiken Gul som är ett matställe där man får grilla sin mat själv. Snälla som A och M är bjöd de mig på maten (Tack så jättemycket) och det var nog den absolut godaste och dyraste hamburgaren jag nånsin ätit.
Jag hade en riktigt toppendag igår iallafall...men imorgon börjar ju allvaret igen när jag ska börja jobba...det blir nog bra tillslut!

2 kommentarer:

Lilla Pricken sa...

Tack själv, skoj att ha Dig här! Vi blev oxå förtjusta i Nyfiken Gul, så pass att vi var tebax där igår kväll: M kunde inte hålla sig från hamburgaren.... =)

Lilla Pricken sa...

Ps. Var och hur vill Du ha pengarna för mina scrapprylar?