fredag 3 augusti 2007

produktiv














Japp det har jag varit de senaste veckorna!
Jag har för första gången provat att scrappa i ram och det var superkul ju!

Sen ska man ju upp till brorsan & svägerskan i stora staden i morgon och kolla på Pridefestivalen för första gången..ska bli hur roligt som helst...dessutom lockade ju A med att vi kunde stå utanför SkapaHobby och det gjorde ju absolut ingenting tyckte jag :D...du känner mig för väl A!!! Ska bli kul att få klämma lite på E också och se hur stor hon har blivit den här gången...ja menar det
var ju jättestor skillnad förra gången jag var så hoppas hon kan ha klänningarna jag har köpt åt henne.

1 kommentar:

Lilla Pricken sa...

Fina, särskilt den i ram (som jag inte sett tidigare). Ja Du, här händer det grejer. E är uppe på en bit över sex kilo! En riktig kluns, alltså.