tisdag 14 april 2009

4 veckor


Japp idag blev stumpan 4 veckor gammal, tiden går så fort. Hon växer som bara den och blir bara stadigare och stadigare. Tyvärr har jag inte något dagsfärskt kort då vi var borta större delen av dagen så det blev ett som är nån vecka gammalt.

Vad har vi då gjort idag då,jo vi tog spårvagnen till Campus och besökte mina kursare mellan deras föresläsningar. Var så roligt att få träffa dem igen. Sen bestämde jag mig för att gå hem vilket tog ca en timme. Det var superskönt, jag har ju även börjat få upp lite tempo så då var det ännu skönare. Ni som känner mig vet ju att jag knappt kunde gå några meter innan jag fick ont i mina smalben men det onda är puts veck nu så hädanefter blir det långa promenader! Jag måste ju fortsätta på min viktnedgång ju, hittills sen jag blev gravid har jag gått ner 22 kg, vilket är helt otroligt. Har aldrig hört talas om nån som gått ner i vikt när de varit gravida, har ni det?

Imorgon blir det en tripp till Nyköping för att fixa vagnen, det är en söm som har släppt så jag hoppas att de ska åtgärda det. Systerdotter ska med eftersom hon har Siri-abstinens...haha det är så roligt att du har tagit henne till dig som du har L! Ha det bra så hörs vi!

3 kommentarer:

Line sa...

Så söt hon är, lilla pluttan. Och vad duktig du är, det är en rejäl promenad från Campus! Måste komma ner så jag får se Siri och träffa dig. Kram

Erica sa...

Så söt hon är!!!

Hanna sa...

Hon är super söt!.. förresten så gick min moster ner i vikt när hon vänta min kusin, de var för ett år sedan. Hon gick inte heller upp något utan Isac tog över hennes kilon ist förklarade barnmorskan.. :D