onsdag 29 april 2009

Kärlek


Åh vad jag älskar denna tös! Hon börjar bli så stor, idag vägde hon nästan 4,5 kg och var 55 cm lång. Tyvärr är hon ganska så förkyld så jag fick lov att åka och köpa droppar till henne för att lösa upp i näsan.

Helgen spenderades hos sambons familj i Åmål. Hans mor- och farföräldrar hade nämligen inte träffat stumpan så därför var vi där. Dessutom fick ju farmor en massa välkommen tid med henne, men det var allt lite ledset när vi åkte hem :(

Valborg ska vi fira med mina föräldrar genom att grilla. Ska bli skönt att få vara nånstans där det är lite lugnare!

Hoppas alla får en trevlig Valborg!

2 kommentarer:

Maria S sa...

Vilken fin bild :-)
Är det bra med er? Den här veckan ser kärv ut att försöka ses tror jag. Massor med uppsatsen, o andra gruppuppgifter :-S
Tänkt på boken - Lindström o Pennlert. Ska jag ta med det till Jonna på onsdag eller vill du att jag skickar den till dig?
Kramkram

Maria sa...

Tjena :-)
Känenr du för att komma till lilla Viken och plugga lite tenta på måndag?
Kram