lördag 19 juni 2010

Hysteri och snuva

Ja denna hysteri runt dagens bröllop är helt makalös men självklart satt man där själv och kollade varje lediga stund man hade idag :P Helt otroligt, jag hade ju bestämt mig för att jag inte skulle titta men så blev det ju inte. Men jag måste ju säga att hon hade en otroligt fin klänning, enkel men otroligt elegant. Jaja det enda man vill se nu är ju den där tre meter höga tårtan de har pratat om hela dagen :P

Annars har vi en riktigt envis snuva här hemma. S har varit förkyld i flera dagar och idag märkte vi att J:s näsa är igenpluggad. Det låter ärligt talat lite läskigt när han andas men jag tror inte det är någon fara för det hörs att det är näsan och inte bröstet. BVC kommer på hembesök på måndag så då får jag ta upp det och se så det inte är något annat än en vanlig förkylning.

Imorgon blir det en tripp till Norrköping på loppis och sen Linköping för att skjutsa hem V som har varit här i helgen. Hoppas jag hittar en massa barnkläder och leksaker på loppisen! Btw nu har vi ingen bar längre, den tar V med sig till Linköping istället :D så skönt nu ska vi bara sätta ihop våningsängen där nere så vi har lite extra bäddar.

Inga kommentarer: