tisdag 23 september 2008

Lilla pyret! :D

Jag var på ultraljud idag och då fick jag ett nytt datum när det är beräknat. Nu är det beräknat till den 23:e mars istället. Imorgon går jag alltså in i v 15.
Det var verkligen jättekul att se fostret. Först låg lilla pyret helt stilla förutom att jag såg hjärtslagen men sen helt plötsligt så började pyret röra på sig massor, sparkade, vände på sig och kliade sig i ansiktet. Det var så himla fascinerande att se.
Om ni kollar noga så kan man se näsan och munnen och det är benet som syns längst till vänster INGET annat :P

P missade ju tyvärr allt eftersom han var tvungen att jobba men som tur var kunde syrran och systerdöttrarna följa med istället :D Tack så jättemycket!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Naw! gud vilken sötnos!!! ;P

Unknown sa...

Jo, jag tycker att jag känner igen profilen. Lite av Pehr:s näsa tycker jag. Jag tyckte att han var jättefin. Klart det blir en grabb.....
från
blivande farmor

Anonym sa...

Hehe... vilket litet troll. Det är ju först när man får titta på dom som man faktiskt fattar att det är nåt där inne.
Kram

Anonym sa...

ååååh, vad spännande! :D Stort grattis igen!