torsdag 25 september 2008

Ni ä inte kloka :P

Alltså så mycket som jag har skrattat idag har jag inte skrattat på länge. Jag var på modevisning med M och J idag och det hände så mycket tokigheter och roliga saker på vägen så jag kan inte förklara. Jag säger bara såhär "Gasa Maria, Gasa" hahah eller "vänta jag kan inte blåsa jag är för nervös"hahahahahahahahaha Jag har skrattat så mycket så jag har ont i både magen och huvudet nu. Ni är för sköna tjejer, vad skulle jag göra utan er i gruppen! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag höll på att dö av skratt. Hade nog inte orkat med om det hade hänt något mer på vägen hem.. "det ska nog gå bra ska du se"... hehe Kram på dig!

Anonym sa...

Ja jag träffade inte på några blåa tomtar på hemvägen heller. Tur var väl det - då hade jag avlidit!
Kraam

Anonym sa...

Goa skratt ger goa barn. Fortsätt skratta så blir han/hon nog snäll =)