fredag 5 september 2008

Officiellt!


Japp äntligen har det hänt! Nu är det officiellt, P och jag ska ha barn! Jippie!
Det känns helt overkligt, jag menar jag har längtat så länge och så är den dagen här, jag är gravid.
Det är helt otroligt vad kroppen genomgår på en sådan liten tid, jag menar sånt som jag älskade att äta förut kan jag knappt känna lukten av nu! Helt sjukt är det!
Jag kan inte riktigt fatta att det växer ett litet pyre i min mage just nu när jag sitter här och skriver. Ja spännande ska det iallafall bli och både P och jag är spända inför vem det är som ska komma in i vår lilla familj!

8 kommentarer:

Line sa...

OMG!!!!!!!!!!!!!!!Så underbart! Vet ju hur mycket du har längtat efter det.

Anonym sa...

Jag tänkte bara berätta att det fins en jätte lyckligblivand moster också jag är så glad för er skull och självklart för att bli moster. Du vet att jag ställer upp när som helst. älskar dej kram storasyster M

Anonym sa...

Jättestort grattis! :-)

Joanna sa...

Hur kul som helst!! :D Grattis till er båda! ♥

Anonym sa...

Otroligt kul!! :) Stort grattis och hoppas att du mår bra!
HImla fin bild på er också :)

Asksvart sa...

Grattis!!! Lycka till!!!

Anonym sa...

Grattis gumman!
♥♥♥♥♥♥♥
Vad glad jag blir... för er skull... för din glädja lyyyser!

KRAM Jenny

Anonym sa...

ÅH, så kul. GRATTIS!!!