söndag 2 november 2008

CC








Japp i helgen har det varit CyberCrop på www.stellas.se. Ni som inte vet vad en CC är så är det en massa scraputmaningar och tävlingar. Det var ganska kul faktiskt, har ju inte scrappat sen jag började skolan i princip. Men J hjälpte mig att komma igång, hon kom hit igår (lördag) och scrappade mig, superkul som alltid. Du får alltid igång mitt scrapsinne J, tack! Sen fortsatte jag att scrappa idag med. Sammanlagt hann jag med sju utmaningar, det är de ni ser på bilderna.

Annars så är det väl sådär, mår inte så bra just nu, mitt humör är inte på topp om man säger så. Börjar nog bli stressad över skolan och så igen. Det värsta är ändå den här förbannade huvudvärken som inte försvinner. Jag har haft ont i huvudet varje dag i snart två veckors tid. Jag tog upp det med barnmorskan när vi var och lyssnade på det lilla hjärtat i fredags, hon sa att det måste vara något virus som går för alla har huvudvärk. jaja tänkte jag men hur blir jag av med den, det hjälper en liten stund med värktablett men det är ingen lång stund.

Vi håller ju även på och gör om här hemma så det är ju så grymt stökigt överallt, förhoppningsvis så är vi snart klar med målandet så vi kan börja röja upp för detta hjälper inte mitt humör.

Hoppas huvudvärken är borta på fredag i alla fall annars får jag nog be S att köra ganska mycket. För jag ska inte missa Ullared!!!!! :D

5 kommentarer:

Anonym sa...

den va jätte fin maria :) skulle du kanske kunna göra en om jag fixar en annan bild från studenten ?

Anonym sa...

vad fina grejer du gjort!! :)
Hoppas du mår bättre snart iallafall! Det blir nog inga problem på fredag iallafall, av oss 5 som ska åka så är vi ju 4 som har körkort ;) Så vi kan ju turas om.

Joanna sa...

Vad många bidrag du fick ihop, kul!! :D Och snygga dessutom! ♥ Tack för i lördags, vi får boka in en ny scrapdejt soon ;)

goselosan sa...

Självklart kan jag det Linda! Vilken tur Stina då kan jag vara lugn:D. Absolut måste vi planera in en ny scrapträff Silwerstar.

Anonym sa...

Vad fina saker du har gjort, grattiskortet är det med stämpel? Jag har körkort också så du vet det. Kör GÄRNA