fredag 24 oktober 2008

Efter mycket om och men.....

har jag klarat första tentan. Så nu är kursen avslutad, bara jag blir godkänd på alla uppgifter också. På tisdag börjar den nya kursen som ska vara så mycket värre men det blir till att planera bättre nu.

Helgen blir full fart, lördag blir det 80-års kalas för morfar, söndag kommer förhoppningsvis några hit för att scrappa, jag vet att en kommer iallafall.

På måndag blir det ultraljud igen, P ska äntligen få se sitt barn. Ska bli jätteroligt. Jag måste tagga ner lite för jag tror inte Bebben riktigt gillar när jag blir såhär uppstressad som jag har varit ett tag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis!!
Kram Kram

Anonym sa...

stort grattis (igen) till klarad tenta, bra jobbat!! :D

Anonym sa...

Grattis! Va roligt att första tentan är avklarad, och att det gick bra.

Sitter med en av mina tentor just nu, deadline i kväll och det går sådär...men, men...bara att kämpa på. Den förra blev godkänd så vi hoppas på tur den här gången oxå! : )

Ta hand om magen, och lycka till med resten...
Kram Nettan