onsdag 15 oktober 2008

Klar

Jaha så var äntligen miniuppsatsen klar och ivägskickad. Den tog två dagar att göra vilket var ungefär det jag hade räknat med. Så imorgon ska jag börja med nästa uppgift som ska vara inne om en och en halv vecka, eller det är två uppgifter som ska in då men jag börjar med den ena imorgon. Känns faktiskt riktigt bra att jag ligger bra till i tiden, tror jag faktiskt kommer att hinna göra dessa uppgifter innan helgens slut vilket innebär att jag kommer att ha två helt lediga dagar nästa vecka. Håll tummarna för att det kommer att gå så bra!

Vad händer annars i livet? Ja inte mycket det är mest skolan som tar tid just nu. Jag känner att min ork börjar komma tillbaka mer och mer nu så om jag får lediga dagar nästa vecka ska jag nog försöka rensa hyllan och bordet som vi ska måla om och kanske till och med börja slipa lite. Men jag ska ta det lugnt. Så det inte blir som i måndags haha.
Jag och P var ju hemma hos MG och skulle hjälpa henne slipa, maskera och måla deras trapp. Allt gick jättebra och jag fick inget ont under tiden, vilket betyder att jag kunde fortsätta enligt barnmorskan. Så vi körde på tills trappen var grundmålad (tog ca 6,5 timme) Det var faktiskt ganska kul,men oj vad jag fick lida för det på måndagen. Jag hade ont precis överallt! Hojta till när det ska målas igen MG så kommer jag haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt jobbat vännen! :)