lördag 4 oktober 2008

Duktiga jag :D


Japp idag tycker jag nog allt att jag har varit riktigt duktig. Jag började dagen med att gå ut på en halvtimmes promenad med hundarna. ( Ja jag sa hundarna, jag har lånat hem mammas ena hund Nicco när Pehr är i Norge. Vi skaffade faktiskt honom när jag fortfarande bodde hemma så han känns ju lite som min också. Han är en helt underbart snäll och lugn hund som jag älskar massor, så det är så roligt när jag kan låna hem honom lite ibland och mysa med honom :D Det är Nicco som syns på bild ovanför.)

Sedan efter promenaden så började jag sortera upp all tvätt vi har här hemma, efter sorterandet så satte jag igång och tvätta. Är just nu kl 20.20 inne på den sjätte maskinen och det är nog fyra till att tvätta.

Jag har även jobbat med artikeln idag och den är i princip färdig, vill bara att någon ska kolla igenom den igen så jag har skickat iväg den till mina kära gruppkamrater M, J och E, hoppas bara de har tid att läsa igenom det.

Jag var ute och gick en gång till vid lunchtid, vi gick inte lika långt men jag stannade till vid rastgården så att Nicco och Alfons fick springa av sig lite.

Hade tänkt att plugga en del till tentan men jag får nog skjuta upp det till imorgon för jag är totalt slut nu. Fattar inte att jag inte har samma ork nu som innan jag var gravid, konstigt!

Ja så har min dag sett ut iallafall, jag är ganska nöjd faktiskt även om jag gärna hade hunnit plugga lite mer, men det får jag göra imorgon.
Som sagt duktiga jag :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, verkligen duktiga du! Att du orkar tvätta så himla mkt på en och samma dag, skulle aldrig jag palla. Räcker med att ha tvättstugan och tvätta 3-4 maskiner ;) Skönt att du hunnit med en del plugg också, håller tummarna för att det går bra för dig med alla uppgifter!

Anonym sa...

Ja, du Är duktig.