söndag 19 oktober 2008

Helt underbar!

Jag har världens mest underbara sambo, han är så snäll. Nu under graviditeten så klarar jag inte av att göra så mycket. I lördags så började vi måla soffbordet, vilket innebar att vi skulle slipa och måla och det gick jättebra. Vi hjälptes åt och så. Sen idag (söndag) så började jag att måla på ett lager till på bordet, sen var tanken att vi skulle rensa bokhyllan och städa. Det var knappt att jag orkade rensa hyllan men det gick, sen tog orken slut. Jag blev snurrig och fick ont i magen. Underbar som P är städade han hela lägenheten. Han ställer verkligen upp och gör massor här hemma. Han tömmer kattlådan varje dag eftersom jag inte ska vistas vid kattavföringen, han går ut sista rundan med Affe när jag är slut om kvällarna vilket är varje kväll. Han städar när jag inte orkar och han står ut med mig och mitt humör. Vad skulle jag ta mig till utan honom. jag är så glad att du vill vara med mig och tack för att du finns. Jag älskar dig mest av allt. PUSS PUSS på dig P :D

2 kommentarer:

Line sa...

Han var ju inte den långa mörka killen med glasögon som jag förväntade mig första gången :) Men visst är det en bra kille!

Anonym sa...

Vad gör man inte för den blivande familjen :D Jag älskar dig också massor! Pusspuss - Pehr