måndag 30 mars 2009

sugen!


Lilla skruttan bara växer och växer, hon är så himla snäll, sover flera timmar innan hon vill ha mat sen sover hon igen.
Själv börjar jag bli lite smått uttråkad här hemma. Är något så grymt sugen på att scrappa, men jag har ju inte lyckats framkalla några kort på Siri än och då känns det inte lika roligt. Vet för övrigt inte om vi har råd att framkalla kort den här månaden heller iofs. Skulle så gärna vilja ha en fotoskrivare så jag kunde skriva ut den bilden jag vill använda, men pengar växer ju tyvärr inte på träd :P.
Jag trodde nog inte att jag skulle sakna allt folk så mycket som jag gör. På onsdag börjar ju P jobba igen så då får jag nog se till att göra saker på dagarna för att inte på krupp här hemma. Visst har vi gjort saker nu, men det har mer varit släktingar som kommer och hälsar på, vilket är jätteroligt men jag saknar att sitta och prata med M innan föreläsningarna eller bara att träffa kompisarna. Får ta och göra något åt det tror jag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla sööt hon är! Det gjorde ni bra! ;) Kram Lisa!

Line sa...

Så ljuvlig hon är!Måste komma ner så jag får se henne på riktigt.
Kram


(Kolla på fujidirekt.se/svepet 100 bilder för 29 kr)

Stina sa...

Jag kommer gärna och hälsar på, fast kan ju inte komma dagtid tyvärr :S Hoppas att du kommer på nåt skoj att göra snart. Jag ska förresten framkalla kort snart, om du vill kan vi ju samköra? Blir ju billigare för oss båda :)

Erica sa...

Så fin hon är!!!
Nä, känner igen det där...jag vill oxå framkalla men nu e jag pank så... (hos fuji, som Line skrev, är det ju billigt, men jag har råkat ut för flera gånger att det är svarta fläckar i ögon eller att de missat totalt å den har hamnat utanför ögat, å ibland har det inte ens varit i närheten att ögat varit rött...undvek därför att skicka in bilder med röda ögon men fick tillbaka bilder som såg hemska ut...framkallat samma bilder hos andra och fått fina bilder. )

goselosan sa...

Tack Lisa! Absolut Line, det är bara att komma, tänkte försöka dyka upp på Sörgården nån dag de närmsta veckorna också!
Coola tant Stina är alltid välkommen vet du :D!
Erica, jag har hört såna historier med så jag drar mig för att framkalla där, men jag har hört att crimson ska ha 50 bilder gratis men jag vet inte vilken kod det är.