torsdag 12 mars 2009

5 dagar kvar


Ja ni nu börjar det närma sig och vi har hur mycket som helst att göra eller jag får väl säga att P har en hel del att göra då jag inte orkar fysiskt att städa. Så tyvärr får P göra det själv och jag mår självklart dåligt för det men jag kan inte det är bara att inse. Snäll som han är säger han ju att det är oki men det känns ändå så fel. Jag gör det jag kan vilket betyder tvätta och vika tvätten och lite småplock. På söndag ska vi bädda vaggan och lite andra saker så det är iordning plus att vi måste packa. Fatta att om fem dagar har bebben kommit ut, helt overkligt men med tanke på hur jag ser ut ska det bli skönt. Ska försöka ta nån profilbild så ni får se hur stor jag är, de senaste dagarna har magen svullnat massor tycker jag iallafall.

Ang. skolan så är jag inne på slutspurten, uppsatsen är klar (Tack M för att jag fick göra den med dig :D) och igår gjorde jag vfu-redovisningen. Det enda som är kvar att göra innan tisdag är opponeringen på måndag, är så orolig att pyret vill ut innan så jag vågar ju knappt göra någonting. Jag bara måste göra opponeringen.

Btw bilden är på den urfina åkpåsen som mamma har gjort till oss, tyvärr är bilden inte så bra då den är tagen med mobilen, men visst är den fin?

Jag ska försöka skriva innan tisdag jag lovar ;)

2 kommentarer:

Line sa...

Din mamma är helt otrolig på att sy. Och självklart så måste du visa magen =)

Anonym sa...

Jättefin åkpåse! Det är lika spännande för oss "grannies to be". Vi får hoppas att pyret är en lat krabat och väntar på att bli utplockad =)