lördag 24 januari 2009

Grattis P!


Idag fyller min älskling år, så grattis till dig P. Vi har haft en hel del folk här för att fira honom, mina föräldrar, min syster, ena systerdottern och T plus att P:s pappa kom idag och lillebror V kom hit igår. Vi hade ju hur mycket att göra som helst inför det här eftersom det behövdes städa och att vi skulle bjuda på tacos och chokladbakelse. P försökte städa så mycket han kunde igår och sen fortsatte vi imorse plus att jag lagade all mat, och jag känner verkligen av det nu. Jag har ont i precis hela kroppen, jag fattar inte att jag inte ska klara av att hålla på med mat och sånt utan att få ont. Varför är det så?

Jag börjar fundera på om jag verkligen kommer klara av att gå hela den nya kursen eftersom jag har ont i princip varje dag. Och då ska vi inte prata om hur ont jag får när jag går för mycket. Men jag vill verkligen klara av den här kursen också så jag får vara hemma ett helt år med barnet, men vi får väl se hur det går. Kursen verkar ju inte vara så jättejobbig om man säger så.

Nu till lite roligare saker, på måndag ska vi på ultraljud igen för att se så att barnet växer som det ska. Det ska bli så roligt att få se bebben när den är lite större, jag kommer ju vara i v32 då så pyret börjar ju bli stor. Apropå pyret hela sambons släkt är bombsäkra på att det blir en pojke, vad tror alla ni andra?

Nej nu börjar jag bli trött bäst att sätta sig och vila nu. Btw jag är godkänd på uppsatsen också så nu är det bara tentaresultatet som fattas.

kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Pehr! Räknar med bild från ultraljudet ;-)
Kramkram

Stina sa...

Grattis till Pehr i efterskott :) (hoppas han har sett mitt grattis på facebook)
Vad skönt att du blev godkänd på uppsatsen också, du är så bra!! :) Håller tummarna för positivt besked om tentan med!
Och förresten, gällande bebben så tror ju jag på en tjej...