måndag 12 januari 2009

Tenta

Jaha så var andra tentan skriven, vet inte alls hur det gick för begreppen var väl inte direkt de jag hade pluggat på men jag svamlade på och hoppas på det bästa. Så håll tummarna för mig allihop. Nu resten av veckan är det bara en massa redovisningar och genomgångar av uppgifter vi har lämnat in. Hoppas jag inte måste göra om något. Sen nästa vecka börjar nya kursen, det verkar vara lite av en slappkurs (hoppas det med tanke på att jag kommer vara höggravid mot slutet. Ska ju egentligen ha två dagar efter tentan, hähä...tror ni det kommer gå? Vi ska iallafall få åka till Cosmonova under kursens gång så det blir nog roligt.

Vad händer annars, ja det sparkar som attans i magen ibland, det syns till och med utifrån när jag ligger ner. Fast P har svårt att se skillnad när jag andas och bebisen sparkar hihi. Det är bara ca 10 veckor kvar nu och jag längtar nåt makalöst nu, ska bli så intressant och se vad det är för individ som kommer ut. Fast ska jag gå efter hur bebben rumlar runt i magen så lär det bli en morgonpigg bebis som sin pappa, attans för min del :P

2 kommentarer:

Stina sa...

Håller tummarna för att tentan gick bra och för att redovisningarna också rullar på som de ska!

10 veckor kvar bara? Det är ju ingenting! :) Spännande!!

Anonym sa...

Tjingeling, himla kul att du/ni tyckte om den (tavlan). Själklart kan ja göra fler om du vill, priset tycker ja e så himla svårt.. för mig är d ju bara kul o få pyssla lite ju så får du väl slänga till mig någon tia om du tycker d är värt d Hehe. Bara fixa tavlorna o motiven o släng me d till Bushka (maria) så fixar ja resten =)Och du, hoppas d gick bra för er på tentan då! Mvh Karina